CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 8, 2011

Perfect

Da lama da cari lagu ni yg cleaner version punyer. Ye la kan karang aku share kt blog org kata aku suka dgr lagu mencarut plak. Tapi lagu best utk aku. Sbb amat2 terkesan di hati. Yer la kan org suka mengkritik, jadik sbg manusia biasa harussss la aku akan berasa tertekan atau down bak kata omputih. Dulu mmg aku emo & manja. Tapi skrg aku da xberapa layan sgt da emo & manja aku tuh. Lantak pi la. Dulu aku sgt2 amek port apa org kata psl aku, ape org xpuas ati psl aku, ape aku da buat kt org. Skrg lantak pi la. Lu pikir la sendiri. Aku da xngesah dah. Sbb selama ni aku sgt2 menjaga hati org smpai bila da hati sdri da bleh bwk masuk ICU baru aku tersedar yg aku selama ni menganiaya diri sdri. So layankan je le lagu dgn liriknya ya. Kalau xsuka, terpulang. By the way, hade haku kesah?? haahahaha

1 comments:

Arm_mj

like 100x lagu ni..eyh mdm "ter"baca ngan gaya haziq la..ni kne infection haziqitis ke? hooorrrmat laa~ haha