CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 6, 2011

Kekesalan seorang anak

Tgh duk nk buat keje, dtg la sorg rakan sekerja numpang print..lalu dia ternampak salinan IC ayah aku. Lalu dia berkata:

"eh...ayah ko da 76 da tahun ni"

Pang!!!! satu penampar kt pipi aku oleh aku sendiri. Byk sgt duk berkhayal, duk lagho, duk berduka lara sampai da xingat kat ayah yg da tua kt rumah...

Azam aku, nk sgt100x berbakti kt ma ngan babo aku sbelum terlambat. Yelah, dorg da tua, da byk sgt jasa dorg pd aku. Bahkan aku sgt rasa bersalah especially pd babo aku. Dia amat2 sygkan aku, but in the end, akulah anak yg paling xberjaya. Yg paling xdpt nk menyumbang itu ini pd dia. Huwaaaaaaa......(udoh,udoh, karang banjir jugak krg Puncak Alam ni ha).

Motip?? Kepada yg masih lg bertanya dan duk kata itu ini, ni haa, senang aje, sy nk keje tetap so that masa depan sy terjamin dan sy boleh berbakti pd mak ayah sy selagi masa masih ada. Masa sy pon da terhad da...xtahu la kalau xreti2 lg pikior!

0 comments: