CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 13, 2011

Penantian

Da byk hari xhapdet blog...ceh, mcm la ada org sgt yg bacakan bende2 yg aku merepek kt sini. hehehe. Anyway, xkesah pon xdak org baca. Asalkan boleh dijadikan kenangan dan diari aku esok lusa di hari tua nnti (cewah gitew...). ekceli baru ja pulang dr hospital sg buloh pi jumpa oftalmologis depa bincang psl posting and so on. Hehehe rupe2nye...hospital itu amatlah dekat ngan umah aku. Bak kata ore kelantan 'dekat ceh tu jah,ingt ko mano la' hospital tu berjaya dijejaki menggunakan gps tepon e5 aku,ada guna gak la kiranya tepon tu.

Ni plak da balik semula ke Puncak Alam. Tgh tunggu en.somi yg ada case study yg xabes2 lg. Lambat la pulak hr ni, huhuhu. Aku pon cek la emel sebarang dua kut2 la ada biter baik kan.............tapi............hampa....xdak reply pape pon, yillek........sedey2x....xpe2, tunggu lagi, sabar2....

Tapi kan aku sedih la skrg, terpaksa PJJ ngan husband aku start bulan 5 ni. Boleh ke aku survive sorg2 ngan Sarah kt KL ni. Sarah tu da pandai wat opera dlm kete. Mahu la berdarah anak tekok tu dio duk melalak dlm kete nnti. Rumah kitorg jauh, bukan dekat ngan Puncak Alam,ngerti??

Itu la yg aku duk pikir2 skrg ni...kalau aku ikut, aku xdak keje. Xkan la aku xkeje, hutang byk ni nk kena bayar,huhuhu,harussslah aku kena keje...aku nk keje kt mana? org kt sana bukan nk amek aku,sedey2x lg sekali....hahaha, pasrah la gini. Aku xnk dan xmintak simpati sape2 pon, depa xkan paham kalau xkena kt depa. Xpa la, mcm trademark aku 'Ujian adalah tarbiyah dr Allah' jadi bersabarlah.... Mungkin ada sinar pelangi dlm idup aku suatu hari nanti. Ameen =)

0 comments: